برنامه بازیابی عکس و فیلم فارسروید

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

DiskDigger Pro file recovery

DiskDigger Pro file recovery اپلیکیشنی حرفه ای برای ریکاوری و بازیابی فایل های حذف شده اندروید که توسط Defiant Technologies, LLC منتشر شده .

Dumpster Premium 3.24

Dumpster Photo & Video Restore Premium Unlocked یک اپلیکیشن بازیابی عکس ها، ویدئوها، آهنگ ها، اسناد، اپلیکیشن های حذف شده و دیگر فایل هاست.

Photo Video & Contact Recovery 5.0

Photo Video & Contact Recovery عنوان یک اپلیکیشن ریکاوری تصاویر و ویدئو ها می باشد که توسط Epic Apps Studio برای اندروید منتشر شده است.

DigDeep Image Recovery 3.1.1

DigDeep Image Recovery از بهترین، ساده ترین و محبوب ترین برنامه های ریکاوری عکس های حذف شده از دستگاه های اندروید است که توسط استودیوی برنامه سازی GreatStuffApps به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده است!

دانلود Photo Recovery Pro 1.5.7

Photo Recovery Pro عنوان یک اپلیکیشن برای بازگردانی عکس ها و فیلم های حذف شده مخصوص دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید است

File Recovery: Data Recovery 2.0.8

File Recovery: Data Recovery یک اپلیکیشن ریکاوری سریع و آسان فایل ها می باشد که توسط BigQ Group برای اندروید در گوگل پلی منتشر شده است.

Photo Video & Contact Recovery 5.0

Recovery Photo Video & Contact 0.3

Recovery Photo Video & Contact یک اپلیکیشن ریکاوری آسان عکس، فیلم، صدا، مخاطب و فایل حذف شده می باشد که توسط FUSION Inc برای اندروید.

بیشتر بخوانید : برنامه بازیابی عکس فیلم

Recovery Photo Video & Contact 0.3

Photo Video & Contact Recovery 5.0

پست های منتخب