شخصیت های فیلم هری پاتر با عکس

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شخصیت های هری پاتر با عکس

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به ۶۰ شخصیت مهم داستان هری پاتر و تاثیرات کوچک و بزرگ آن‌ها را در این جهان بررسی خواهیم کرد

شخصیت های هری پاتر با عکس

بازیگران فیلم های «هری پاتر» حالا کجا هستند و چه می کنند؟ (+عکس)

دنیل رادکلیف شاید مشهورترین بازیگر «هری پاتر» باشد. گرچه بسیاری او را با نقش هری پاتر می شناسند، اما رادکلیف نقش های مختلف زیادی دیگری هم ایفا کرده است. او هم در تئاتر برادوی روی صحنه رفته و هم در فیلم های متعددی با ژانرهای متنوع نقش آفرینی کرده است.

20 شخصیت قدرت‌مند در سری هری پاتر؛ قسمت دوم

آیا تا به حال پیش خود اندیشیده‌اید که در میان صدها شخصیت رنگارنگ و بزرگ در سری مشهور هری پاتر، کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد؟ با گیم‌شات همراه باشید تا

بازیگرانی که قرار بود نقش های مهم فیلم های «هری پاتر» را بازی کنند ...

عوامل مختلفی در انتخاب بازیگران آثار نمایشی بزرگی همچون فیلم های «هری پاتر» دخیل است. این انتخاب ها اغلب به قدری درست اند که مخاطبان رابطه ی قوی ای با شخصیت ها برقرار می کنند، رابطه ای که تمیز دادن بازیگر از نقشش را دشوار می سازد. برای مثال، می توانید شخصیت هری پاتر را با بازی کسی به غیر از دنیل رادکلیف یا شخصیت هرماینی را با بدون اِما واتسون تصور کنید؟ گرچه بسیاری از مخاطبان تصور می کنند که این بازیگرها برای بازی در این نقش ها ساخته شده بودند، اما این امکان هم وجود داشت که از سوی خالقان کار پسند نمی شدند و بازیگران دیگری به جایشان انتخاب می شدند.

بازیگرانی که قرار بود نقش های مهم فیلم های «هری پاتر» را بازی کنند

شخصیت های هری پاتر با عکس

لغو پروازهای ایران ایر از ایران به سه کشور اروپایی 900 هزار ایرانی را به دردسر می‌اندازد؟ بریتانیا می‌خواهد تنها پرواز را مسدود کند (فیلم)

شخصیت قدرت‌مند

شخصیت قدرت‌مند

شخصیت قدرت‌مند

شخصیت قدرت‌مند

پست های منتخب