عکس فیلم ترسناک یتیم

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود فیلم یتیم با دوبله فارسی Orphan 2009

دانلود فیلم ترسناک یتیم Orphan 2009 با زیرنویس فارسی چسبیده و ترافیک نیم بها، تماشای آنلاین فیلم یتیم (اورفن) با دوبله فارسی Orphan 2009

عکس واقعی فیلم یتیم

10 فیلم ترسناک برتر درباره‌ والدین • دیجی‌کالا مگ

از فیلم‌های دهه‌‌ی ۱۹۶۰ مانند «بچه رزماری» تا فیلم‌های اخیر شبکه A24 می‌توان آثار ترسناک جذابی را درباره والدین، فرزندپروری و بارداری دید.

ترسناک ترین فیلم های قرن 21 را دیده اید؟/تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : یتیم خانه (The Orphanage 2007) ماجرای این فیلم سینمایی در یک

بیشتر بخوانید : عکس فیلم ترسناک یتیم

نقد فیلم یتیم: اولین قتل (Orphan: First Kill)

یتیم: اولین قتل با آشکار کردن پیچش پایانی فیلم قبلی در همان دقایق ابتدایی خود ، برای غافلگیر کردن مخاطبان کاری دشوار در پیش دارد. با زومجی همراه باشید.

درباره فیلم «یتیم: اولین قتل»

سینما اعتماد - «یتیم: اولین قتل» از فیلم‌ ترسناک‌های پرسروصدای امسال است. سیزده‌سال پیش بود که قسمت اول آن با عنوان «یتیم» بر روی پرده‌ی سینماها رفت و در طول

ترسناک ترین فیلم های قرن 21 را دیده اید؟/تصاویر

فیلم هایی که مخاطب را غافلگیر می کند (بخش دوم)

🔺از اسپویل فیلما خودداری کنید، ممنون🔻 ... The boy 2016 * پسر * ترسناک ، هیجان انگیز Imdb : 6 Rotten : 30% Meta : 42%

داستان واقعی فیلم یتیم

عکس ترسناک یتیم

مقایسه گریم بازیگران فیلم های ترسناک با چهره واقعی آنها

نقد فیلم یتیم: اولین قتل (Orphan: First Kill)

فیلم ترسناک

فیلم ترسناک

فیلم ترسناک

فیلم ترسناک

ترسناک ترین فیلم های قرن 21 را دیده اید؟/تصاویر

پارانورمال اکتیویتی (Paranormal Activity) «پارانورمال اکتیویتی» یک نمونه جدید در ژانر «Horror» بود که سال 2007 در سینماهای دنیا اکران شد و جدیدترین نسخه آن هم تحت عنوان چهارمین فیلم این مجموعه به اکران عمومی درآمد. نسخه اول این فیلم داستان زوج جوانی بود که در خانه بزرگی زندگی می کردند. کیت و میکا روزگار خوبی دارند تا اینکه کیت احساس می کند یک نفر در خانه او را تعقیب می کند. او این حس را با همسرش در میان می گذارد. میکا برای اینکه به او ثابت کند هیچ خطری در خانه نیست و همسرش دچار وهم شده، یک دوربین در خانه کار می گذارد. او متوجه می شود حرف های کیت درست است و در خانه آنها ارواح اهریمنی زندگی می کنند. نقطه عطف فیلم سینمایی «پارانورمال اکتیویتی» مستندگونه بودن آن است و همین مسئله، این سری فیلم ها را جذاب تر از فیلم های معمولی ژانر وحشت کرده است.

فیلم 1408 (2007) 1408 یک داستان کوتاه از استیفن کینگ است که سال ها قبل «میکائل هاف استروم» تصمیم گرفت آن را به یک فیلم سینمایی تبدیل کند چرا که استیفن کینگ ثابت کرده داستان های او درونمایه بی نظیری برای تبدیل شدن به فیلم های پرفروش دارند.استیفن کینگ در این داستان، یک شخصیت اصلی خلق کرده که «مایک انسلین» نام داردو نویسنده کتاب های ترسناک است. این نویسنده قبول ندارد که اشباح وجود دارند و باعث ترس می شوند.مایک از دل داستان استیفن کینگ بیرون آمده و به فردی تبدیل شده که در فیلم 1408 تمام بار وحشت را به دوش می کشد. مایک تصمیم می گیرد یک شب را در اتاق 1408 هتلی که می گویند در آن کشتارهای وحشیانه ای رخ داده بخوابد تا به دیگران ثابت کند خبری از ارواح نیست اما او نمی داند چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

پوستر فیلم Orphan First Kill

ایزابل فورمن در آسایشگاه روانی سارنه در فیلم Orphan First Kill

ایزابل فورمن خود در نقش استر در فیلم Orphan First Kill خود را بجای دختر گمشده یک خانواده آمریکایی جا می‌زند

متیو فینلان و جولیا استایلز در حال کشیدن نقشه برای از بین بردن استر در فیلم Orphan First Kill

ایزابل فورمن 25 ساله در نقش یک دختربچه روان پریش به اسم استر در فیلم Orphan First Kill

برچسب ها :
پست های منتخب