عکس سریال روزگارانی در چوکوروا

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بایگانی‌های زیرنویس سریال روزی روزگاری در چوکوروا bir zamanlar ...

تعداد : 141 قسمت (پایانی) زبان : اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده کیفیت : HDTV قابل پخش در تلویزیون , لپ تاپ , گوشی محصول : 2018 / ترکیه کارگردان : Murat Saraçoğlu تهیه کنندگان : Timur Savcı و Burak Sağyaşar و Turan Bayat شرکت سازنده : TIMS&B نویسندگان : Atilla Özel و Yıldız Tunç و Selena Çağlayan و Ayça Üzüm بازیگران : Vahide Perçin و Murat Ünalmıs و Uğur Güneş و Hilal Altınbilek و Bülent Polat و Sibel Taşçıoğlu و Turgay Aydın و Selin Yeninci و Selin Genç و Polen Emre و Mehmet Kara و Serpil Tamur و Kerem Alışık و Hande Soral و Nazan Kesal و Furkan Palalı و Melike İpek Yalova و Hülya Darcan خلاصه داستان : داستان این سریال به این شکل است که در حدود سال های 1970 میلادی در استانبول دو جوون که خودشون رو برای ازدواج حاضر میکردن با اتفاقی مواجه میشن که اصلا انتظارش رو نداشتن. ییلماز بخاطر زلیخا دست به قتل میزنه و مجبور به فرار میشه و زلیخا هم اونو تنها نمیذاره… دست تقدیر این دو رو به چوکوروا میکشونه. این دو جوون که با وجود تمام مشکلات مصمم بودن همچنان عاشق هم باشن ولی بعد از آشنایی با خانواده ی یامان که ارباب چوکوروا و صاحب مزارعی که ییلماز و زلیخا در اون کار میکردن بودن، همه چیز تا ابد عوض میشه.

دانلود سریال روزی روزگاری در چوکوروا

دانلود سریال روزی روزگاری در چوکوروا Bir Zamanlar Çukurova این سریال محصول کشور ترکیه میباشد و در ژانر درام در سال 2018 ساخته شده است.

زلیخا در سریال روزگارانی در چوکوروا + عکس ها و بیوگرافی

تریلر سریال روزی روزگاری در چوکوروا Bir Zamanlar Çukurova

سریال روزگارانی در چوکوروا

پست های منتخب