عکسهای فیلم اخراجی ها

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اخراجی ها برمی گردند

​ابوالفضل همراه با اعلام این خبر که فیلمنامه «اخراجی‌های 4» به نگارش رسیده است درباره ساخت نسخه جدید این فیلم سینمایی گفت: دیروز که با مسعود ده‌نمکی کارگردان و نویسنده این فیلم صحبت کردم به من گفت اگر خدا بخواهد امسال «اخراجی‌های 4» را شروع می‌کنیم. تولید «اخراجی ها ۴» امسال آغاز می‌شود ابوالفضل همراه با اعلام این خبر که فیلمنامه «اخراجی‌های 4» به نگارش رسیده است درباره ساخت نسخه جدید این فیلم سینمایی گفت: دیروز که با مسعود ده‌نمکی کارگردان و نویسنده این فیلم صحبت کردم به من گفت اگر خدا بخواهد امسال «اخراجی‌های 4» را شروع می‌کنیم.

قصه «اخراجی‌ها» و ما «زندونی‌های ابد»

موسیقی متن و تیتراژ فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» به آهنگسازی فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی بی‌شک یکی از مولفه‌های قدرتمند ماندگاری این اثر مرتبط با سینمای دفاع مقدس است.

دانلود فیلم اخراجی ها 1 (رایگان) با کیفیت عالی

دانلود فیلم اخراجی ها 1 ، دانلود فیلم اخراجی ها 1 با لینک مستقیم ، دانلود فیلم دانلود فیلم اخراجی ها 1 با کیفیت DVD Rip , دانلود فیلم ایرانی جدید ، دانلود

اخراجی‌ها از منظر بازیگری

فیلم اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در روزهای اخیر به بحث و صحبت های بسیاری از مردم وقشرهای گوناگون جامعه در خیابان، تاکسی و دیگر اماکن عمومی تبدیل شده است.
برچسب ها :
پست های منتخب