عکس درین در فیلم صداقت سیز

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بیوگرافی و عکس بدون آرایش ملیس سزن و نامزد سن بالای او !

ملیس سزن متولد ۱۳ دی ۱۳۷۵ در استانبول است. ملیس سزن اخیرا با نقش درین در سریال بی صداقت، بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

این بازیگر مشهور سریال صداقت سیز واقعا موهایش را بلوند کرده؟ کاش ...

ملیس سزن، بازیگر جذاب و معروف ترکیه‌ای که این روزها در ایران بیشتر با نقش دوا در سریال «گل‌جمال» یاد می‌شود، در پست جدید اینستاگرامش عکس‌هایی از خود با موهای بلوند منتشر کرده و با واکنش‌های متفاوت طرفدارانش مواجه گشته‌است. این تصاویر ملیس مربوط به پشت صحنه آماده شدن برای کلیپی تبلیغاتی است. او تاپ سفیدی به تن کرده و آن را با شلوار کتان کرم و کمربند چرم عسلی همراه نموده‌است. موهای بلوند سزن با چتری‌های کوتاهی که بر پیشانی‌اش ریخته‌اند، چهره متفاوتی به این هنرپیشه بخشیده‌اند. لاک سفید، آرایش ساده با رژ لب صورتی براق و ابروهای طبیعی جزئیات دیگر استایل این بازیگر زیبا هستند. برخی از طرفداران ملیس سزن این ظاهر را پسندیده و برخی دیگر معتقدند که موی بلوند به ملیس نمی‌آید؛ نظر شما چیست؟ این مدل موی ملیس سزن را می‌پسندید یا خیر؟ نوشته این بازیگر مشهور سریال صداقت سیز واقعا موهایش را بلوند کرده؟ کاش هرگز سمت این رنگ مو نمی‌رفت! اولین بار در چی بپوشم| اولین وب سایت تخصصی مد و لباس. پدیدار شد.

این دختر جذاب سریال «صداقت سیز» را یادتان هست؟ از استایل پاییزی او ...

سمیه آیدوعان، بازیگر ۲۴ ساله و با استعداد ترک، در پستی اینستاگرامی از استایل شیکش با کتی جین رونمایی کرد.

بیوگرافی و عکس بدون آرایش ملیس سزن و نامزد سن بالای او !

عکس دریا در سریال صداقت سیز

بازیگران سریال بی صداقت ️ بیوگرافی عکس ها بیوگرافی بازیگران سریال بی صداقت ، اسم بازیگران صداقت سیز ، عکس بازیگران ترکی سریال بی صداقت را این مطلب می توانید ببینید با مجله اینترنتی...

عکس دریا در سریال صداقت سیز

صداقت قسمت

عکس جنا اورتگا در ونزدی

پست های منتخب