فیلم عکس عقاب وحشی

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ویدئو) ۱۰ شکار غیرممکن عقاب در حیات وحش؛ از گرگ وحشی تا بز کوهی

این ویدئو که در زمان‌های متقاوت ضبط شده، شکار‌های غیر ممکن عقاب در حیات وحش را به تصویر می‌کشد. در یکی از این موارد می‌بینیم که عقاب یک گرگ وحشی را ناباورانه شکار می‌کند.

فرارو

اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.

ویدیو) عقاب بعد از اوج گرفتن مثل اف16 به خرس گریزلی حمله کرد

اگرچه در ویدئوی زیر، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.

عکس عقاب فیلم

بیشتر بخوانید : فیلم عکس عقاب وحشی

فرارو

عقاب سلطان آسمان در عین ناباوری با جسارت هر چه تمام یک گرگ را شکار کرد.

35 عکس عقاب خرید و دانلود بهترین عکس های عقاب با کیفیت

عکس عقاب از جی اف ایکس دانلود شامل 40 تا از زیباترین عکس عقاب با کیفیت بالا. دانلود بهترین تصاویر عقاب برای ادیت، طراحی، پس زمینه، پروفایل یا چاپ

عقاب طلایی نادر ترین گونه عقاب در ایران (+عکس)

پست های منتخب