عکس فیلم شهرزاد در تلویزیون

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

فرارو

یکی از این لوکیشن‌های سریال شهرزاد، «خانه بزرگ آقا دیوانسالار» است که در باغ سلیمانیه یا کوشک وثوق الدوله فیلم‌برداری شده. این باغ ۲۵ هکتار وسعت دارد و حدود ۱۵۰ سال پیش بنا شده و مربوط به دوران قاجار می‌شود. کوشک وثوق الدوله در منطقه ۱۴ شهرداری تهران، خیابان نبرد شمالی، کوچه طاهر جنب کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه قرار دارد.

عکس فیلم شهرزاد

عکس لباس شیرین در فیلم شهرزاد

مدل لباس های شیرین در سریال شهرزاد · جدید و گهر طراحان لباس در سریال شهرزاد به قدری خوب عمل کرده اند که لباسهای طراحی شده برای خانم ها و بخصوص بازیگران زن اصلی...

نمایش سریال «شهرزاد» در روسیه+فیلم و عکس

 سریال ایرانی «شهرزاد» در چارچوب توسعه همکاری‌های هنری و سینمایی ایران و روسیه از امروز دوشنبه اول مهرماه در شبکه کولتورا (فرهنگ) تلویزیون دولتی روسیه به نمایش در آمد.

شروع فصل سوم سریال «شهرزاد»+عکس

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و نلویزیون در اینستاگرامش با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال شهرزاد از شروع فیلم برداری فصل سوم آن خبر داد.

عکس لباس شیرین در فیلم شهرزاد

عکس لباس شیرین در سریال شهرزاد

عکس لباس های شیرین در فیلم شهرزاد

عکس مدل لباس شیرین در سریال شهرزاد

عکس مدل لباس های شیرین در سریال شهرزاد

پست های منتخب