عکس فیلم چهارشنبه سوری

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تیوال فیلم چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری» توضیح‌دار شد

تهران- ایرنا- مهراوه شریفی‌نیا فیلم سینمایی «چهارشنبه سوری» ساخته اصغر فرهادی را برای نابینایان توضیح‌دار کرد. 

فیلم چهارشنبه سوری؛ نقد منتقدان مشهور درباره فیلم فرهادی

دانلود فیلم چهارشنبه‌ سوری کامل

چهارشنبه‌ سوری سومین فیلم سینمایی اصغر فرهادی است. این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۴ نامزد دریافت ۹ جایزه بود

دانلود فیلم های اصغر فرهادی

اصغر فرهادی نویسنده و کارگردان مطرح سینمای ایران، متولد اصفهان است. او فعالیتش را با ساخت فیلم های کوتاه در انجمن سینمای جوانان اصفهان آغاز می کند. او دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه تئاتر است و مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی خود را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است. فرهادی در دوران دانشجویی اش مدتی در عرصه تئاتر فعالیت می کند و پس از آن وارد حوزه ی فیلمنامه نویسی و کارگردانی برای تلویزیون می شود که از میان این آثار روزگار جوانی و سریال در شهر شناخته شده ترین آثار اوست. او همچنین در مقام فیلمنامه نویس در سینما، فیلمنامه های ارتفاع پست( به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا) و کنعان( به کارگردانی مانی حقیقی) را نوشته است. او با فیلم جدایی نادر از سیمین جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی آکادمی اسکار را از آن خود کرده است و همچین فیلم فروشنده مفتخر به دریافت بهترین فیلمنامه در جشنواره کن بوده است. او فیلم های : رقص در غبار، شهر زیبا، چهارشنبه سوری، درباره الی، جدایی نادر از سیمین، گذشته و فروشنده را نوشته و کارگردانی کرده است.

فیلم چهارشنبه سوری

فیلم چهارشنبه سوری

پست های منتخب