عکس عروس دریایی فیلم

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

فیلم

کیش - ایرنا - گونه‌های مختلف آبزیان در دریایی مرجانی کیش همواره یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا بوده که عروس دریایی نیز یکی از زیباترین آن‌ها به شمار می‌رود که اگر با بخت با شما یار باشد، طی غواصی در آب‌های این جزیره می‌توانید از نزدیک آن‌ها را ببینید.

تصاویر زیبا از عروس دریایی منجمد + فیلم

در فیلم زیر عروس های دریایی منجمد را می بینید.

مشرق نیوز

دنیای زیر آب مملو از موجودات شگفت انگیز است.

فیلم

«دن ابوت» و «لیزی دالی» برای برنامه BBC Earth در حال فیلمبرداری در سواحل فالموث در کورنوال بودند که یک عروس دریایی غول‌پیکر نظرشان را جلب کرد.

بیشتر بخوانید : عکس عروس دریایی فیلم

تصاویر زیبا از گونه های مختلف عروس دریایی

دنیای زیر آب مملو از موجودات شگفت انگیز است. اما عروس دریایی که به چتر دریایی هم مشهور است، بدون شک یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین موجودات آبزی به شمار می‌رود و با آن ظاهر ظریف و خیال انگیزش بی جهت نیست که از آن به عنوان «عروس دریا» یاد می‌شود.

عروس دریایی یکی از عجیب ترین موجودات دریا

عروس دریایی یکی از موجودات بسیار زیبا و شگفت انگیز اعماق دریا ها و اقیانوس ها است. این موجود از 650 میلیون سال پیش کشف شد.

عروس دریایی یکی از عجیب ترین موجودات دریا

راز شگفت انگیز عروس های دریایی انسان را جاودانه می کند؟

ممکن است که فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» را دیده باشید. داستان این فیلم، داستان زندگی مردی است که از بیماری نادری رنج می‌برد و هرسال جوان‌تر می‌شود. حالا و در یک سناریوی مشابه، گونه‌ای از عروس دریایی به نام turritopsis dohrnii شناسایی شده که به نظر می‌رسد به جاودانگی رسیده است.

بزرگ‌ترین عروس دریایی جهان / عکس

این موجود عظیم‌الجثه با نام علمی Cyanea capillata بزرگ‌ترین عروس دریایی شناخته شده است. بزرگ‌ترین نمونه از این عروس دریایی در سال 1870/1259 در سواحل ماساچوست شکار شد که 2.29 متر قطر و 37 متر درازا داشت.

فیلم

فیلم

فیلم

بیشتر بخوانید : عکس پری فیلم پری دریایی

فیلم

تصاویر زیبا از گونه های مختلف عروس دریایی

انواع عروس دریایی کدامند؟

عکس عروس دریایی را در کجا مشاهده کنیم؟

نوع تغذیه عروس دریایی چگونه است؟

راز شگفت انگیز عروس های دریایی انسان را جاودانه می کند؟

بزرگ‌ترین عروس دریایی جهان / عکس

پست های منتخب