عکس واقعی فیلم درخت گردو

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شخصیت اول «درخت گردو» کیست؟

نام قادر مولان پور برای بسیاری از کردها آشنا است، مردی که تمام اعضا خانواده خود را در بمب‌باران شیمیایی سردشت از دست داد و آن‌ها زیر درخت گردویی به خاک سپرد؛ او سال‌ها بعد در دادگاه لاهه گفت "اگر ما کردها امیدوار نبودیم خیلی زودتر از بین رفته بودیم."

مردی از رش‌ هرمه» حقیقتی است که در «درخت گردو» دیده نشد/ این روایت ...

برهان احمدی کارگردان فیلم مستند «مردی از رش هرمه» که امروز 27 مهرماه در بخش حضوری به صورت هم‌ زمان در سالن‌های 5 و 9 پردیس سینمایی ایرانمال در ساعات 19 و 20:30 و همچنین در بخش آنلاین سی‌وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کوتاه تهران اکران می‌شود، در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت:

عکس

سه بازیگر خردسال فیلم «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان، به همراه خانواده و با پوشش محلی کردستان در پردیس ملت حاضر شده بودند.

مردی از رش‌ هرمه» حقیقتی است که در «درخت گردو» دیده نشد/ این روایت ...

بیشتر بخوانید : عکس واقعی فیلم درخت گردو

عکس های فیلم درخت گردو

نمایشگاه عکس های فیلم درخت گردو و بازیگران در افتتاحیه نمایشگاه عکس های فیلم درخت گردو و محمدحسین مهدویان و خانواده اش در نمایشگاه را در نیک صالحی ببینید

درخت گردو» و عمق فاجعه سردشت

خبری | اجتماعی | کوردانه | اقتصادی | سیاسی | فرهنگی | گزارش | عناوین بین الملل

عوامل فیلم درخت گردو هیچ پژوهشی درباره قصه فیلم نداشتند/ طرح ...

مریم اهرپور پژوهشگر فیلم سینمایی «درخت گردو» قصه روایت شده در این فیلم را مغایر با واقعیت دانست و تأکید کرد که عوامل تولید «درخت گردو» هیچ پژوهشی درباره قصه فیلم نداشتند.

عکس

فرارو

پیمان معادی بازیگر درخت گردو: «سیمرغ و بازتاب بین‌المللی برایم اهمیتی ندارد؛ زیرا این فیلم بسیار مهم‌تر از این حرف‌هاست. من این فیلم را عاشقانه بازی کردم من عاشق کردها هستم و از مردم کردستان تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند لباس فاخرشان را بر تن کنم. آن‌ها درهای خانه‌هایشان را به روی ما باز کردند و اجازه بازی و نشان دادن یک دوره زمانی و یک رویداد از مردم ایران را دادند. امیدوارم حق مطلب را ادا کرده باشم و می‌خواهم سر تعظیم جلوی این مردم که طی سالیان رنج کشیده‌اند، فرود آورم.»

عکس

پست های منتخب