عکس فیلم جشن تولد

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

جشن تولد» اثری درباره تروریست است/ تولید فیلم در شرایط سخت ...

کارگردان فیلم «جشن تولد» معتقد است این فیلم از جمله فیلم های متفاوت با مضمون گروهک های تروریستی در سوریه بوده و در شرایط سختی تولید شده است.

تیوال فیلم جشن تولد

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم جشن تولد (ایرانی) +‌عکس و داستان ...

فیلم جشن تولد به کارگردانی عباس لاجوردی و با موضوع جنگی و حمله داعش تولید شده و قرار بر این است از شبکه نمایش پخش شود. در این فیلم بازیگرانی چون بازیگران

جشن‌ تولد (1394)

عکس ها و تصاویر فیلم سینمایی جشن‌ تولد ، پوستر جشن‌ تولد ، پشت صحنه جشن‌ تولد ، اکران جشن‌ تولد ، نشست خبری جشن‌ تولد ، گالری عکس جشن‌ تولد ، عکس های جدید جشن‌ تولد ، عکس بازیگران جشن‌ تولد

بیشتر بخوانید : عکس فیلم جشن تولد

آتلیه تولد

تیوال فیلم جشن تولد (نگاه نو)

فیلم جشن‌ تولد

جشن‌ تولد (1394) ، جشن‌ تولد به کارگردانی عباس لاجوردی و با بازی علیرام نورایی ، نادی خوری ، احمد کاوری شامل پوستر و عکس جشن‌ تولد ، دانلود تیزر و ویدئو جشن‌ تولد ، نقد جشن‌ تولد ، خلاصه داستان کامل و موضوع جشن‌ تولد ، معرفی بازیگران جشن‌ تولد و عوامل جشن‌ تولد در منظوم ببینید.

کلیپ و سینک شاد کودکانه ویژه مراسم جشن تولد طراحی و قابل اجرا ...

کلیپ و سینک شاد کودکانه ویژه مراسم جشن تولد طراحی و قابل اجرا ادیوس 7/8/9 سکانس ( وله فیلم و عکس ) با کیفیت بسیار بالا

بیشتر بخوانید : عکس تولد فیلم تولد

آنونس فیلم سینمایی جشن تولد

«جشن تولد» اولین فیلم بلند سینمایی عباس لاجوردی است که با سرمایه شخصی نصرت نوری و عباس فاتح ساخته شده که انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس هم بعد از تولید به جمع سرمایه گذاران این فیلم پیوسته است. احمد کاوری، علی رام نورایی، خانم نادی خوری ستاره سینمای عرب و سوریه، ریمی، عبدالله بن طلال، امیه ملس و علی صطوف از بازیگران اصلی این فیلم هستند. فیلمبرداری «جشن تولد» به مدت یک ماه در کشور سوریه انجام شده است. عوامل فنی این فیلم ایرانی هستند و فیلم با زیرنویس فارسی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید. خلاصه داستان:این فیلم داستان خانواده سوری را روایت می‌کند که شب جشن تولد فرزندشان به نام «رقیه» است این شب و جشن آنها مصادف می‌شود با حمله تکفیری‌ها به دمشق و حرم حضرت زینب(س) که باعث می‌شود این خانواده شیعه به همراه همسایه اهل سنتشان از خانه به سمت محل امنی فرار کنند و مقصدشان حرم امن حضرت زینب(س) است، در این مسیر با دو ایرانی که برای زیارت به اتفاق خانواده آمده‌اند آشنا می‌شوند که زمانی در جنگ ایران ..

بیوگرافی همه بازیگران فیلم جشن تولد با عکس جدید و نقش

اسامی بازیگران فیلم جشن تولد

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم جشن تولد +‌عکس و داستان

بیشتر بخوانید : فیلم تولد عکس تولد

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم جشن تولد +‌عکس و داستان

استودیو شیما تولد 3

کلیپ ادیوس وله فیلم و عکس تولد

کلیپ ادیوس استارت جشن تولد

کلیپ ادیوس رقص کودک جشن تولد

کلیپ ادیوس رقص کیک جشن تولد

پست های منتخب