عکس فیلم ارباب حلقه

علی رضاپورمحمدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
در این پلتفرم جامع، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی، ویدیوهای جذاب و سریال‌های محبوب را کشف کنید. از تصاویر طبیعت‌ بکر تا ویدیوهای خنده‌دار و سریال‌های پرطرفدار، رودکیمنشن هر آنچه برای سرگرمی و غنی‌سازی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

حلقه‌هایی که ۱۷ اسکار گرفتند

تهران- ایرنا- امروز دوم سپتامبر ۲۰۲۳ سالمرگ درگذشت نویسنده کتاب‌های «ارباب حلقه‌ها»ست. افسانه‌هایی که هر چند در زمان خود نیز مورد توجه واقع شدند اما دهه‌ها پس از مرگ نویسنده‌اش، با ساخت فیلم‌های سینمایی «ارباب حلقه‌ها» مورد استقبال صدها میلیون علاقمند قرار گرفتند. گزارش زیر نگاهی به زندگی و این اثر رونالد تالکین نویسنده این آثار دارد.

پوسترهای فیلم «ارباب حلقه‌ها» :: دانلود عکس پس‌زمینه

چند تصویر و پوستر زیبا از فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها ( The Lord of the Rings) که برای والپیپر موبایل نیز مناسب هستند.   برای دانلود با کیفیت بهتر، روی هر عکس بزنید.

مجموعه پوستر سریال «ارباب حلقه‌ها» منتشر شد

اولین مجموعه پوستر رسمی از سریال تلویزیونی «حلقه های قدرت» که نسخه سریالی فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» محسوب می شود منتشر شد.

مجموعه تصویر زمینه فوق العاده با کیفیت و جذاب فیلم ارباب حلقه ها ...

1147673_112.mp4

در این تریلر ۶۰ ثانیه‌ای نیاکان الف‌ها به همراه اورک‌ها و دیگر موجودات افسانه‌ای سرزمین میانی و داستان ارباب حلقه‌ها دیده می‌شوند.

تیوال فیلم ارباب حلقه ها (بازگشت پادشاه)

سریال ارباب حلقه‌ها؛ هر آنچه از تاریخ انتشار، بازیگران و دیگر ...

سریال ارباب حلقه‌ها با بودجه‌ی 465 میلیون دلاری آن و خیل عظیم طرفداران، یکی از عظیم‌ترین پروژه‌هایی است که تاکنون ساخته شده است.

حلقه‌هایی که ۱۷ اسکار گرفتند

بیشتر بخوانید : عکس فیلم ارباب حلقه

حلقه‌هایی که ۱۷ اسکار گرفتند

حلقه‌هایی که ۱۷ اسکار گرفتند

تابستان را با دوبله جدید «ارباب حلقه‌ها» شروع کنید

ارباب حلقه‌ها

ارباب حلقه‌ها

ارباب حلقه‌ها

ارباب حلقه‌ها

ارباب حلقه‌ها

پست های منتخب